" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Selamat Hari Raya Aidil Adha}
Monday, October 14, 2013 | 7:00 AM | 0Comment

Bismillah

Assalamualaikum,

          Dear reader, amboiii,dah macam nak buat surat pulakk. Hmm hmm,act nak ucap selama hari raya aidil adha. bagi aku raye tahun ni tak best. k. tak best. -.-' i don't know why. Hope esok dpt tengok lembuu. every year bila aku pegii je mesti dah habes ptong lembu semua. ergh. shit. esok nak tengok lembu nak tengok nak tengok. kawn aku ckp lembu tu nnti nangis . ehh ? seriously ? takut aku pulak yg nangis esok bila lembu tu meronta ronta. hmm hmm. tadi tolong my mom. ptong bwang,carrot,ayam. ptg tadi pegi pasar. haa. nak cite pasal pasar kejap,tadi ade sorang pakcik ni, ni kat tempat ikan k. -.-' aku tengah tunggu mak tengah beli ikan,tetiba pakcik ni terpijak kaki akuu,dahlahh kotor, yuksssssss. bila pakcik tu pijak,aku terus terdiam,pakcik tu blah cemtu je ? adoii adoii. aku nak je ckp, pakcik ! say sorry manaa ?! ish ish ish,takpelahh,bende dah lepas,sye dah maafkan pakcik,jangan risau, esok kan rayaa :D so kene happy.

HAPPY ? hmm. tak happy pun sebenanya, mikhail demam, dia suspek denggi. baru ni dia bagitahu, dri siang tadi da tnak bgitahu. :'( patutlahh tak text akuu. hmm,time ptg tu dia ckp dia nak main bola,bru text 3 kali je,lepastu dia terus tak text,bukannya dia main bola,rupanya dia pergi klinik. hmm hmm. :'( nak menangis choiiy bila dia bgitahu tuu, tapi aku diam je sbb ade adik kat blik ni,malam kang tengoklahh. smlam dah menangis dahh sbb......... k. nevermind.

DIBAHH !esok nak rayaa lahh,jngan lah nangis nangis, macam wak ckp keepl calm and stay cool.
okaylah okaylahh. byee.




act rasa nak sepak ja muka adik aku tuu, why so gedik adik ?